Ett dygn. Adress tack!

Imorgon åker jag! Så nu får jag be alla som läser detta och vill ha vykort av mig att uppge sin adress för de närmsta månaderna. Helst som en kommentar till detta inlägg. Ingen adress = inget vykort. Speciella önskemål mottages tacksamt. Risken finns ju alltid att ni bara får vykort med nakna karlar endast iförda rishatt annars! ;) Tackar! :P

Usch, jag har lite ångest för att jag inte har packat en enda pryl idag! Fick bara akut o-ork med allt jag skulle göra och har hittills tänkt; "Äh, jag kan ta det där sen", jaha, närdå sen? Suck... Imorgon klockan 13.00 åker vi härifrån. Det är en timmes kör-tid från Norrtälje, mamma och pappa skjutsar. Vi kommer vara på Arlanda två timmar innan flyget lyfter. Jättespännande. Verkligen. Bättre att vara två timmar för tidig än två minuter för sen när det gäller flyg dock. But still.

Lite o-ork med bloggen idag också, har inte gjort något vettigt egentligen. Pratat med folk i telefon, för sista gången och sånt. Växlat pengar och shoppat det sista. Jag vill bara iväg nu. Det här tär väldigt mycket på mig, massa dagar på sig att oroa sig och många timmar att räkna alla jävligheter som kan hända. Och det skulle såklart skita sig med försäkringen också, sista dagen. Några grejer vi glömt beställa och så vidare. Blä.

Nu ska jag orka packa. Ska, ska, ska. Och sen ska jag orka vara lite jävla glad också. Jag åker ju imorgon! :P Nästa gång vi hörs är jag inte i Sverige längre, yiiha! Pussdå!

Kommentarer
Postat av: ELin fjukking Snorberg

elin norberg
klockgjutaregatan 7b
852 37 Sundsvall
SWEEEEEEEDEN!!!!!!

2007-10-31 @ 00:26:33
Postat av: LaRz^

L. Aaslin
allsta 103
855 90 Sundsvall (*'_')b

2007-10-31 @ 10:54:19
Postat av: Camilla

Syster vill me ha :)

Camilla Bergquist
Kemivägen 7B läg:1560
41258 Göteborg

Trevlig resa!
Ha kul och ta hand om dig!

2007-10-31 @ 12:45:37
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Christina

Du får skicka nakna killar om du vill, så länge du hör av dig :) Om allt går enligt planerna ska min adress fortfarande vara;

Christina Holmström
Gamla Rådstugugatan 28, läg. 3110
60224 Norrköping
Schverje ;)

(Ja, Rådstugugatan heter det - någon måste ha haft en tråkig dag på jobbet när gatunamnen skulle bestämmas :P)

2007-10-31 @ 22:14:56
Postat av: jonas

Jonas Törn-Åhlén
Co Tony Törn-Åhlén
Björneborgsgatan 8
85238 Sundsvall

Trevlig resa

2007-11-01 @ 08:29:06
Postat av: Niklas Persson

Jag vill ha ett vykort! helst på massa stränder och sol så att jag får ångest över hur tråkigt trist väder det är i sverige för det har jag ju inte alls redan...

Nicke Persson
Sernanders väg 7-437
75261 Uppsala

kramar!

2007-11-01 @ 18:19:51
Postat av: Anonym

Visst skrev du ner min? Väntar redan ;)

2007-11-01 @ 18:20:31
Postat av: Ida

Tjoho vad spännande det måste vara! Klart jag vill ha vykort=)
Ida Lundman
Stenhammarsvägen 31
802 67 Gävle
Väntar med spänning på nästa uppdatering=) Ha det bäst!

2007-11-02 @ 22:06:27
Postat av: Katja

Jag vill också ha vykort, fast jag har mailat min adress! ;) Hoppas du har det jättebra! :)

2007-11-05 @ 09:11:04
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0